BBH London z nową reklamą dla Audi

Spot, w którym auta modeli A1 i A7 zachowują się jak dwaj mistrzowie pływania synchronicznego, ma podkreślać, że precyzja to rodzinna cecha tej marki.

W filmie widzimy dwa samochody Audi A1 i A7, które wykonują w wypełnionym wodą basenie niezwykły układ choreograficzny przypominający pływanie synchroniczne. Reklama autorstwa agencji Bartle Bogle Hegarty London pokazuje, że "rozmiar nie musi oznaczać kompromisu" - nowy kompaktowy model A1 ma wszystkie zalety swego większego "brata" A7, a w zatłoczonym mieście jego mniejsze wymiary ułatwiają manewrowanie. 

Na potrzeby kręcenia spotu zbudowano specjalny basen. Film w reżyserii Johnny'ego Hardstaffa ze zdjęciami Martina Ruhe został wyprodukowany przez studio Independent Films.

Paweł Piasecki 240 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.