Żywiec z nową odsłoną "Chce się Ż" [wideo]

W kampanii marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by lubić to, co się robi.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rusza z kampanią wizerunkową. Będzie to kontynuacja prowadzonego od 2015 r. formatu, platformy komunikacyjnej "Chce się Ż", w której marka zachęca do afirmacji życia. W tym roku pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by lubić to, co się robi.

"W Ż postaw na swoim", "Bierz Ż w swoje ręce", "Ż odwrotnie niż wszyscy", "Ż w pełni", "Dziel z kimś Ż" – oto hasła pojawiające się w tegorocznej kampanii reklamowej Żywca. W spotach zobaczyć można bohaterów będących prawdziwą emanacją chęci do życia – m.in. wykonującego podniebne akrobacje pilota szybowcowego Sebastiana Kawę, piętnastokrotnego mistrza świata w konkurencjach szybowcowych oraz wielokrotnego rekordzistę świata w szybownictwie oraz czterokrotną mistrzynię paraolimpijską oraz trzykrotną uczestniczkę igrzysk olimpijskich – Natalię Partykę, biorącą udział w rozgrywce pingpongowej.

Spoty będą emitowane w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

Za działania w ramach kampanii odpowiadają 2012 Agency (kreacja komunikacji), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio & Burza (postprodukcja – dźwięk), VMLY&R (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Reżyserami spotu są Marco Bellone i Giovanni Consonni.

Maciej Burlikowski 1190 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.