Ruszył nowy program lojalnościowy MediaMarktu
Uruchomieniu Klubu MediaMarkt towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A'Tomka.
Klubowicze otrzymają również nagrody-niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Korzystają też z wydłużonego terminu zwrotu lub wymiany towarów (45 dni). Każda transakcja z kartą Klubu MediaMarkt jest rejestrowana na indywidualnym koncie kupującego, co oznacza brak potrzeby przechowywania paragonów.
Kampania podkreślająca korzyści z uczestnictwa w programie obejmuje reklamy prasowe, spoty telewizyjne i radiowe oraz działania w internecie i social mediach. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart & Brain, spoty przygotował dom produkcyjny Ideal, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją UM (telewizja).
Bohaterowie kultowego komiksu "Tytus, Romek i A’Tomek" odrywają kluczową rolę w komunikacji marketingowej sieci MediaMarkt od 2017 r.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.