W Papaya Films powstał spot dla japońskich linii lotniczych [wideo]

Spot wyreżyserowała Philippa Price.

Studio Papaya Films zrealizowało nową kampanię dla japońskich linii lotniczych ANA. Za kreację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja VMLY&R New York. Spot "Japan Elevated" wyreżyserowała Philippa Price, amerykańska artystka audiowizualna, znana z oryginalnych i ekscentrycznych pomysłów oraz ze współpracy m.in. z  Rihanną czy Stellą McCartney.Film skierowany jest głównie do amerykańskich milenialsów. 

Projekt powstał w trakcie trzech dni zdjęciowych. Na hali wybudowano wnętrze samolotu Dreamliner w naturalnych rozmiarach oraz ekran z basenem do refleksów o powierzchni 225 mkw. Spot emitowany jest w telewizji na terenie Stanów Zjednoczonych oraz w internecie.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.