Najlepsze reklamy wideo w pierwszym kwartale br. według Ace Metrix

Na czele rankingów Breakthrough, Humor i Storytelling znalazły się odpowiednio spoty firm Microsoft, Tecate i Verizon.

Spośród 1,9 tys. reklam testowanych przez Ace Metrix w I kwartale br. w rankingu "Breakthrough" najlepiej wypadł spot Microsoftu "We All Win" przygotowany na Superbowl. W tym zestawieniu brana jest pod uwagę kombinacja kryteriów "attention" (zdolność przyciągania uwagi) i "likeability". Drugie miejsce zajął wysoce emocjonalny, 90-sekundowy spot Verizonu “First Responders – Coach”, a trzecie - 30-sekundowa wersja reklamy Amazonu “My Order” prezentowanej podczas SuperBowl.

Spot Amazonu z Harrisonem Fordem w głównej roli uplasował się też na wysokiej, drugiej pozycji w rankingu najśmieszniejszych reklam. Tu zwyciężyła reklama piwa Tecate "The Boldest Six Pack of All", a na trzecim miejscu uplasował się "Heist", spot marki Snickers. 

Na pierwszym miejscu w zestawieniu reklam najlepiej opowiadających historie ponownie znalazł się Verizon, tym razem ze spotem "The Coach Who Wouldn't Be Here". Drugi w zestawieniu jest spot marki Jim Beam "Raised Right: Celebration", a trzeci - "A True Story" State Farm (usługi finansowe).

Ace Metrix jest liderem w dziedzinie pomiaru oddziaływania reklam wideo. Pomiary są dokonywane w odniesieniu do bazy ponad 10 mln komunikatów reklamowych. 

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.