Najlepsze reklamy wideo w pierwszym kwartale br. według Ace Metrix
Na czele rankingów Breakthrough, Humor i Storytelling znalazły się odpowiednio spoty firm Microsoft, Tecate i Verizon.
Spot Amazonu z Harrisonem Fordem w głównej roli uplasował się też na wysokiej, drugiej pozycji w rankingu najśmieszniejszych reklam. Tu zwyciężyła reklama piwa Tecate "The Boldest Six Pack of All", a na trzecim miejscu uplasował się "Heist", spot marki Snickers.
Na pierwszym miejscu w zestawieniu reklam najlepiej opowiadających historie ponownie znalazł się Verizon, tym razem ze spotem "The Coach Who Wouldn't Be Here". Drugi w zestawieniu jest spot marki Jim Beam "Raised Right: Celebration", a trzeci - "A True Story" State Farm (usługi finansowe).
Ace Metrix jest liderem w dziedzinie pomiaru oddziaływania reklam wideo. Pomiary są dokonywane w odniesieniu do bazy ponad 10 mln komunikatów reklamowych.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.