Żubrówka Czarna z drugą odsłoną Czarnej Polany [wideo]

Siły połączyli: Muniek Staszczyk, Tomasz Bagiński, Michał Łojewski oraz projekt muzyczny Albo Inaczej.

W drugiej edycji projektu, inspirowanego historią marki Żubrówka Czarna, twórcy poruszają problem technologii, mediów społecznościowych i innowacji. Przy projekcie "Czarna Polana" spotkali się: muzyk i wokalista Muniek Staszczyk, reżyser i animator Tomasz Bagiński, projektant Michał Łojewski, twórca marki odzieżowej UEG, oraz projekt muzyczny Albo Inaczej.

W nowej odsłonie projektu "Czarna Polana" znowu zobaczymy teledysk autorstwa Tomasza Bagińskiego. Za warstwę muzyczną klipu odpowiedzialna była ekipa Alkopoligamii w ramach projektu Albo Inaczej. Do przekazania idei Czarnej Polany wykorzystano utwór "Co to za miejsce?" z debiutanckiej płyty DonGuralEsko z 2002 r. W tym roku projekt ma szerszy zakres, a jego idea obejmuje także kolekcję ubrań polskiej marki UEG. Michał Łojewski, projektant i założyciel UEG, przygotował limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych naturą.

Na zakończenie "Czarnej Polany" planowane jest otwarcie showroomu w centrum Warszawy przy współpracy z grupą mediową Newonce. Na miejscu będzie można zobaczyć kolekcję UEG, teledysk, spotkać się z twórcami oraz osobiście sprawdzić, co zainspirowało ich do zaangażowania się w projekt.

Za produkcję teledysku odpowiedzialny jest dom produkcyjny Dobro, a za postprodukcję Platige Image. Koncepcję tegorocznej „Czarnej Polany” i plan komunikacji przygotowały agencje Feeders i 2012. Za promocję w mediach odpowiada Fabryka Marketingu.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.