Zencard wprowadza aplikację mobilną
Spółka należąca do PKO Banku Polskiego oferuje ją uczestnikom programów lojalnościowych zarządzanych za pośrednictwem systemu Zencard.
Aplikacja pozwala użytkownikowi zobaczyć aktywne kupony i karty lojalnościowe różnych detalistów (z zachowaniem ich identyfikacji wizualnej), a także daje bezpośredni dostęp do aktualnych gazetek i promocji. Do tej pory sieci handlowe korzystające z systemu Zencardu mogły komunikować się z konsumentami - zarejestrowanymi użytkownikami programu - tylko za pomocą SMS-ów lub w mediach społecznościowych.
Zencard obsługuje obecnie ok. 300 punktów handlowo-usługowych w całej Polsce, w tym m.in. sieci detaliczne Jasmin (drogerie) i Świat Zabawek, a także restauracje, hotele i pensjonaty.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.