"Ostrzegaliśmy, że jest duży"

W najnowszej kampanii Burger Kinga agencja David z São Paulo wykorzystała zdjęcia rentgenowskie klientów, którzy doznali urazów szczęki podczas jedzenia kanapek.

Po "Burn That Ad", kampanii, która miała szeroki oddźwięk w branży reklamowej na całym świecie, agencja David z São Paulo, znów przygotowała reklamę dla Burger Kinga, o której jest głośno. Tym razem w kampanii pod hasłem "We Warned You It Was Big" ("Ostrzegaliśmy, że jest duży") agencja wykorzystała - jak twierdzi - prawdziwe zdjęcia rentgenowskie pokazujące urazy szczęki klientów, którzy najwyraźniej nie docenili pokaźnych rozmiarów burgera. Prezentowane są też tweety komentujące niezwykłe zdarzenie, np.: "Myślę, że jestem jedyną osobą, która uszkodziła sobie szczękę, jedząc Whoppera. #stillhungry LOL". Kampania prasowa promuje kanapki z linii Whopper i Mega Stacker.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.