Czwórka Polaków w jury Cannes Lions

W jury głównym zasiądzie Tytus Klepacz z JWT Dubai.

Czworo przedstawicieli polskiej branży komunikacyjnej zasiądzie w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.

Tytus Klepacz z JWT Dubai będzie w jury głównym oceniać prace zgłoszone do Social & Influencer. Z kolei jurorami online będą: Maciej Marasek, creative director 2012 Agency w kategorii PR Lions, Małgorzata Drozdowska, executive creative director z FCB Bridge2Fun w Direct Lions, Marta Frączek, associate creative director z Saatchi & Saatchi IS w Brand Expercience & Activation Shortlist.

W Cannes Lions prace oceniane są w 17 kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment, Integrated Advertising, Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się 17-21 czerwca 2019. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.