Sting i Shaggy w reklamie Fiata 500 [wideo]

Kampanię przygotowały Leo Burnett i Starcom.

Włoski koncern motoryzacyjny Fiat Chrysler Automobiles (FCA) zatrudnił dwóch kultowych muzyków - Stinga i Shaggy'ego do reklamy dwóch nowych wersji modelu Fiat 500 - Star i Rockstar. Ich singiel "Just One Lifetime" z albumu "44/876" nagrodzonego Grammy 2019 w kategorii "Best Reggae Album" jest ścieżką dźwiękową dla pościgu pomiędzy stylową 500 Star a zuchwałą 500 Rockstar.

Zdjęcia do spotu nakręcono w Barcelonie. Kreację kampanii stworzyła agencja Leo Burnett, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Piosenka Stinga i Shaggy'ego "Just One Lifetime" znajduje się na unikatowej playliście "120 Years of Songs" dostępnej w Apple Music, która powstała z okazji 120. urodzin marki Fiat. Jest na niej 120 słynnych utworów z różnych krajów i epok, w tym śpiewanych w najbardziej udanych kampaniach reklamowych Fiata, jak "Freedom" Pharrella Williamsa, "On An Evening In Roma" Michaela Bublé czy "Dynamite" Nicky'ego Blitza.

Maciej Burlikowski 1138 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.