Škoda - making of kampanii "Sellout - Żywioły" [wideo]

Škoda, od 10 lat lider polskiego rynku samochodowego, otrzymała wyróżnienie w naszym raporcie "Marka/Marketer" m.in. za to, że "nie osiada na laurach, nadal szuka i eksperymentuje". Prezentujemy z tej okazji kulisy powstania najnowszej kampanii Skody przygotowanej przez agencję Isobar.

Kampania, przygotowana przez agencję Isobar z grupy Dentsu Aegis Network Polska, miała za zadanie wspierać wyprzedaż modeli Škody z 2018 roku. Oprócz reklamy w telewizji, radiu i kanałach digital, objęła także działania w salonach dilerskich oraz z wykorzystaniem CRM. Spoty telewizyjne stanowiące oś kampanii oparto na koncepcji czterech żywiołów. Przygotowano wersje 15-sekundową i 30-sekundową. Spoty emitowano w TVN, Polsacie, a także TVP oraz wybranych  stacjach tematycznych.

Isobar Polska stworzył również landing page, na którym prezentowana jest oferta wyprzedażowa marki, dając zainteresowanym konsumentom możliwość umówienia się na jazdę próbną. Agencja odpowiadała ponadto za strategię i realizację działań na kanałach społecznościowych Škody. Isobar przygotował dedykowane kreacje przeznaczone do publikacji na Facebooku, Instagramie i w Instastories.

Za produkcję spotów reklamowych odpowiadało studio Propeller, a wyreżyserował je Marcin Filipek. Postprodukcją zajęło się studio Televisor. Media zaplanowało i kupiło PHD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.