Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Najbardziej prestiżowa nagroda Grand Effie (best in show) została w tym roku wręczona na ceremonii Effie Awards U.S. 30 maja br. Procter & Gamble i Saatchi & Saatchi New York za "It’s a Tide Ad". Przy kampanii pracowały także firmy Hearts & Science, Taylor Strategy, MKTG i MMC.

Dwie nagrody Gold Effie trafiły do agencji Ogilvy - jedna za kampanię "The Blank Page" dla Chicago Sun-Times, druga (wraz z Terri & Sandy) - za kampanię "Anything for Baby" dla Gerbera. Złotymi Effie uhonorowano też reklamy Kellogg's Rice Krispies Treats (Leo Burnett/Arc i Starcom), National Safety Council (Energy BBDO i PHD), Tourism Australia (Droga5 i UM), Axe Unilevera (Team Unilever Shopper i Geometry) oraz WeCounterHate (Possible Seattle).

Z okazji 50-lecia nagrody "Effie" przyznano specjalne nagrody "5 for 50". Kandydaci musieli mieć na koncie więcej niż jedną nagrodę Effie zdobytą podczas więcej niż jednego konkursu oraz wykazać się największą efektywnością w zapewnianiu sukcesów marce na przestrzeni lat. Laureatami zostały Apple i Media Arts Lab wraz z OMD USA ("Od progu bankructwa do jednej z najbardziej ukochanych marek na świecie"), Dove (Unilever) i Ogilvy wraz z Edelman USA ("Dove - Campaign for Real Beauty”), IBM i Ogilvy ("IBM. A leading brand. A lasting brand"), Mastercard i McCann Worldgroup (22 lata kampanii "Priceless") oraz Nike i Wieden + Kennedy ("Nike. Just Do It").

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.