Fuzetea promuje nowe smaki
Są to: Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.
Marka herbaty mrożonej Fuzetea startuje z kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem.
To najnowsze produkty, które dołączyły do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty dostępnej w
portfolio marki. W pierwszej połowie roku na rynku pojawiła się Fuzetea Bez Cukru.
Coca-Cola systematycznie rozwija ofertę napojów o niskiej lub zerowej zawartości cukru, zgodnie z europejskim zobowiązaniem firmy, że do 2020 r. obniży kaloryczność swoich napojów co najmniej o 10%.
Marka rusza z szeroko zakrojoną kampanią reklamową w telewizji, kinach, prasie i internecie. Działania obejmują także outdoor, dedykowane aktywności w social mediach oraz współpracę z influencerami.
Za realizację kampanii odpowiadają: MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów), Publicis (działania
ATL), Agencja Reklamowa Fortis (działania reklamowe BTL), LiquidThread (działania w digitalu) oraz
Hill + Knowlton Strategies (działania PR).
Komentarze
Artykuły powiązane