Garnier stawia na naturalność
Pojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.
Transformacja marki opierać się ma na trzech fundamentach: innowacyjności pod kątem naturalności produktów, zrównoważonym pozyskiwaniu składników oraz ochronie środowiska. Zgodnie z tą strategią receptury produktów marki są zmieniane tak, by ich formuły w jak największym stopniu składały się z naturalnych i pochodzących ze zrównoważonych upraw składników. Etykiety mają być czyste i transparentne, a opakowania biodegradowalne i z jak najmniejszym udziałem plastiku (w marce Olia np. o 50%).
Nową strategię marka postanowiła podkreślić nowym logo z "ręcznie" pisanym tagline'em: "Naturalnie".
Ambasadorkami marki i jej przemiany są Katarzyna Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha (wcześniej promujące linię farb Garnier Color Naturals), które są również twarzami najświeższej nowości marki - Hyaluronic Aloe Jelly, wprowadzonego na rynek w czerwcu preparatu w 96% składającego się z naturalnych składników. Pod koniec czerwca ruszyć ma kampania wspierająca produkt. W telewizji pojawi się adaptacja globalnej kreacji, którą realizuje Publicis Media. Spoty digitalowe, z udziałem obu ambasadorek przygotowuje MullenLowe Warsaw.Jesienią, we wrześniu lub w październiku, do portfolio Garnier Naturalnie w Polsce dołączyć ma natomiast nowa submarka - Garnier Bio - seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy, certyfikowana ekologicznie.