Ford reklamuje aplikację FordPass i korzyści z programu lojalnościowego

Kampanię na rynek amerykański "FordPass: Built To Keep You Moving" przygotowała agencja BBDO.

Ford Motor Co. ruszył z kampanią wyjaśniającą, jak klienci mogą zbierać punkty za zakup bądź wzięcie w leasing nowego auta, jak też za kwoty wydane u dilerów za serwis samochodów. Punkty w programie lojalnościowym FordPass Rewards można wymieniać na naprawy serwisowe albo wykorzystać przy zakupie kolejnego auta. Stan konta punktowego sprawdza się poprzez aplikację FordPass, która umożliwia także monitorowanie stanu technicznego auta, znajdowanie miejsc parkingowych i umawianie wizyt w serwisie. Od 2 kwietnia br. każdy nabywca nowego Forda automatycznie otrzymuje 42 tys. punktów, co pozwala pokryć koszt pierwszych trzech wizyt w autoryzowanych serwisach.

Pierwsze reklamy telewizyjne aplikacji FordPass, podkreślające wagę, jaką firma przywiązuje do doświadczenia użytkownika, pojawiły się w Stanach Zjednoczonych w sieciach kablowych i naziemnych, a także w Hulu, 10 czerwca. W dalszej części miesiąca dołączą reklamy w radiu, kinach oraz kanałach social i digital (m.in. YouTube i Amazon). Kampania jest rozszerzeniem platformy komunikacyjnej “Built Ford Proud".

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.