Costa Coffee zaoferuje kawę w puszkach

Trzy warianty smakowe będą dostępne w kawiarniach Costa Coffee i 650 punktach sieci Lagerdere.

Costa Coffee wprowadza na polski rynek nowy produkt z kategorii ready-to-drink. Prawdziwa kawa w puszce, przygotowana na bazie ziaren autorskiej mieszanki Costa Mocha Italia, dostępna jest w trzech wariantach smakowych: Classic Latte, Caramel Latte i Black Americano. Każda puszka ma moc dwóch filiżanek espresso i zawiera o 30 proc. mniej cukru niż większość napojów kawowych dostępnych na polskim rynku. Puszki można w 100% poddać recyklingowi.

Nowość przygotowano z myślą o konsumentach, którzy chcą pić kawę poza kawiarnią. Nowe portfolio powstało z myślą o klientach w sektorze retail i stanowi realizację strategii Coca-Cola, która zakłada stworzenie z Costa Coffee (przejętej w ubiegłym roku za 3,9 miliarda funtów) marki z największym wachlarzem produktów w kategorii kawy.

Obecnie sieć Costa Coffee posiada w Polsce ponad 150 kawiarni, do których trafią nowe produkty Costa Ready-To-Drink. Będę one również dostępne w ok. 650 punkach sieci Lagerdere (m.in. Inmedio, Relay, 1 Minute).

Launchowi towarzyszy digitalowa kampania marketingowa oraz kampanie PR. Start kampanii zostanie zainaugurowany 1 lipca specjalną akcją. Costa Coffee zabierze konsumentów w podróż zabytkowym tramwajem po Warszawie, gdzie w kawowej atmosferze podróżujący będą mogli spróbować nowych wariantów Costa RTD.

Działania PR realizuje Garden of Words.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.