Mentos Pure Fresh będzie się promować na polskich plażach

Do rozdania: 200 tys. rolek gum do żucia w nowych smakach.

4 lipca rusza  wakacyjna kampania promująca dwa nowe smaki gum Mentos Pure Fresh – truskawkowy i tropikalny. W ramach akcji, w lipcu i sierpniu, marka stworzy cztery pełne atrakcji miasteczka na plażach w Jastarni, Władysławowie, Ustce oraz w Łebie. Akcje samplingowe nowych gum odbędą się także w trakcie festiwali muzycznych w Gdyni, Płocku oraz Krakowie. Perfetti Van Melle przygotowywało do rozdania 200 tys. rolek Mentos Pure Fresh Strawberry oraz Tropical.

Na plażach powstaną kolorowe strefy Mentos Pure Fresh. Każda z nich odpowiadać będzie nowemu smakowi gum Mentos. W czerwonej - truskawkowej części - zaplanowano atrakcje dla wielbicieli aktywności fizycznej, w żółtej - tropikalnej - plażowicze znajdą strefę wypoczynku i relaksu. Najważniejszym punktem wydarzeń będzie Bitwa Smaków. Goście strefy, oddając głosy na swój ulubiony wariant nowych gum, zdecydują o klimacie całego miasteczka.

Wakacyjna akcja będzie wspierana ogólnopolską kampanią promocyjną obejmującą m.in. premierę nowego spotu w mediach internetowych oraz emisję reklam w rozgłośniach regionalnych i lokalnych, tj. RMF FM, Radio Eska, Radio Zet.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.