Robert De Niro w brytyjskiej kampanii Kia Niro [wideo]

Spot ma przekonać odbiorców, że nic nie dorówna Niro (“There’s nothing like a Niro").

W kluczowym spocie kampanii żartobliwie wykorzystano zbieżność nazwiska słynnego aktora oraz nowej linii elektrycznych i hybrydowych aut Kia Niro. Robert De Niro pojawia się na planie zdjęciowym reklamy ubrany w stylu, który określa jako “modna wersja De Niro”. Podczas rozmowy z reżyserem okazuje się, że w scenariuszu mowa o modnej wersji "the Niro”, czyli samochodu Kia Niro. Spot ma przekonać odbiorców, że nic nie dorówna Niro (“There’s nothing like a Niro”).

Reklama wspiera debiut linii Niro, w tym Kia e-Niro, zdobywcy tytułu Auta Roku 2019 w plebiscycie magazynu "What Car?" na rynku brytyjskim. Kampania obejmuje także inne spoty z udziałem Roberta De Niro. Kreację przygotowała agencja Innocean Worldwide, za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Oprócz emisji w telewizji, kinach i na platformach VoD przewidziano też m.in. sponsorowanie podcastów oraz aktywności w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).

Paweł Piasecki 240 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.