Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa
PKO BP zmienia Lotto jako sponsor tytularny Ekstraklasy, przynajmniej na 2 lata.
PKO Ekstraklasa - takie miano będzie nosić najwyższa piłkarska klasa rozgrywkowa w Polsce. Przynajmniej przez kolejne dwa sezony.
- Zmiana nazwy rozgrywek to efekt naszej trójstronnej umowy z PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W ramach trzyletniej współpracy w tym sezonie następuje zamiana ról naszych najważniejszych partnerów i PKO Bank Polski zastąpi markę Lotto jako partner tytularny ligi. To pierwszy tego typu sponsoring rozgrywek piłkarskich w Polsce spośród instytucji finansowych, choć w Europie mamy takie pozytywne przykłady, choćby w Lidze Mistrzów, Premier League czy w La Liga - komentuje Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
Marka Lotto Totalizatora Sportowego (TS), państwowego monopolisty w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, była sponsorem tytularnym Ekstraklasy przez trzy lata, a sam TS sponsoruje Ekstraklasę od 4 lat. Teraz zamiast sponsora tytularnego rozgrywek będzie partnerem głównym - w ramach umowy marka Lotto będzie na koszulkach wszystkich 16 drużyn, na wszystkich stadionach i w trakcie transmisji meczów.
- Zmiana nazwy rozgrywek to efekt naszej trójstronnej umowy z PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym. W ramach trzyletniej współpracy w tym sezonie następuje zamiana ról naszych najważniejszych partnerów i PKO Bank Polski zastąpi markę Lotto jako partner tytularny ligi. To pierwszy tego typu sponsoring rozgrywek piłkarskich w Polsce spośród instytucji finansowych, choć w Europie mamy takie pozytywne przykłady, choćby w Lidze Mistrzów, Premier League czy w La Liga - komentuje Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
Marka Lotto Totalizatora Sportowego (TS), państwowego monopolisty w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, była sponsorem tytularnym Ekstraklasy przez trzy lata, a sam TS sponsoruje Ekstraklasę od 4 lat. Teraz zamiast sponsora tytularnego rozgrywek będzie partnerem głównym - w ramach umowy marka Lotto będzie na koszulkach wszystkich 16 drużyn, na wszystkich stadionach i w trakcie transmisji meczów.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane