Spotify z pierwszą reklamą telewizyjną w Indiach [wideo]

Serwis streamingowy zadebiutował w jednym z najludniejszych krajów świata pod koniec lutego br.

Spot telewizyjny został przygotowany - podobnie jak kampania launchowa - przez agencję Leo Burnett. Rozwija koncept "There’s A Playlist For That", przekonując mieszkańców Indii, że w  Spotify znajdą muzykę na każdą życiową sytuację. Jak mówi Amarjit Batra, dyrektor zarządzający Spotify w Indiach, kampania ma pokazać, że serwis ze swoim katalogiem 50 milionów utworów oraz dostępem do ponad 3 miliardów playlist układanych przez algorytmy, ale też redaktorów i ekspertów, oferujący łatwą integrację z różnymi aplikacjami i sprzętem, doskonale wpasowuje się w różne sytuacje z codziennego życia Hindusów: ćwiczenia fizyczne, wspólne przygotowywanie posiłku czy wykonywanie kilku czynności naraz na smartfonie.

Jest to także pierwsza wielojęzyczna (angielski, hindi, telugu i marathi) kampania marki w Indiach. Do głównych ról w reklamie zaangażowano gwiazdy Bollywood - Anil Kapoora i Ishaana Khattara. Reżyserem spotu jest Shakun Batra, znany z filmu "Kapoor i synowie" (2016)

Kampania obejmuje oprócz telewizji także kina, digital, social media (w tym strony obu aktorów i innych influencerów na Twitterze, Instagramie i Facebook) oraz OOH.

Paweł Piasecki 242 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.