Letnie nowości i powroty w McDonald's [wideo]

Sieć odświeża menu i rusza z kampanią.

McDonald's wprowadza do oferty nowe pozycje: Tasty Guacamole, letnie desery jagodowe oraz sezonowe napoje – m.in. Lemonade Espresso. Wracają także burgery Maestro Grilled Cheese i Red Hot Chili.

Wraz z pojawieniem się nowych burgerów Maestro McDonald’s kontynuuje komunikację pod hasłem "Maestro – wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz teraz w McDonald’s". Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiada agencja OMD. Za działania PR agencja 24/7Communication.

Maciej Florek 2065 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.