Upright Music także z nominacjami w Sound+Music Awards [wideo]

Agencja otrzymała dwie nominacje w kategorii "najlepsze wykorzystanie muzyki produkcyjnej w reklamie online, viral i ambient".

Uzupełniamy tym samym listę polskich agencji nominowanych w prestiżowym londyńskim konkursie. Wcześniej pisaliśmy o nominacjach dla firm Cord Warsaw, Juice Sound i Jaguarec.

Upright Music otrzymał dwie nominacje za dwie prace dla marki Reserved w kategorii "najlepsze wykorzystanie muzyki produkcyjnej w reklamie online, viral i ambient". W reklamach wykorzystano utwory "Losing Sleep" Rachel Collier i "Centrifuge" Jima Perkinsa. Superwizją zajmowała się Donata Stosyk-Kornatowicz.

Tutaj można zapoznać się z pełną listą nominowanych. Zwycięzców międzynarodowego konkursu poznamy za tydzień.

Paweł Piasecki 242 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.