Animal Planet z nową identyfikacją wizualną w Polsce [wideo]

Odświeżone logo pojawiło się 15 lipca.

Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki. Proces zaczął się w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w październiku ub.r., a potem zmiana dokonywała się stopniowo w pozostałych krajach.

Nową identyfikację wizualną Animal Planet zaprojektowała firma Chermayeff & Geismar & Haviv z Nowego Jorku. W portfolio ma ona również projekty dla m.in. NBC, Showtime, PBS, NYU, Chase Bank i US Open.

Animal Planet potrzebował znaku, który odzwierciedla globalny aspekt marki, a jednocześnie jest zrozumiały w wielu krajach, regionach i kulturach. Potrzebowaliśmy logo, które wykroczy poza świat telewizji linearnej i sprawdzi się na wszystkich naszych platformach – skomentował zmianę Pablo Pulido, wiceprezes ds. marketingu w Animal Planet.

Paweł Piasecki 281 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.