Land Rover chce inspirować Polki

Akcja "Evoque - I’m on the move" to kontynuacja działań rozpoczętych w marcu.

Na polskim rynku trwa projekt społeczny Land Rover (British Automotive Polska), którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. "Evoque – I’m on the move" to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina Gorczyca oraz Anna Halarewicz. W ramach akcji marka realizuje konkurs razem z magazynem "Harper’s Bazaar".

Na jesień zaplanowany został drugi etap projektu, podczas którego społeczność kobiet zostanie zaproszona na autorskie spotkania z ambasadorkami akcji.

Nowy Range Rover Evoque jest luksusowym kompaktowym SUV-em. W zależności od wersji wyposażenia cena auta waha się od ok. 160 tys. do ok. 290 tys. złotych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.