Start wakacyjnej kampanii reklamowej Orlenu [wideo]

Stacja paliw promuje swoje bary Stop Cafe.

"Jedzenie na Orlenie” – pod tym hasłem wystartowała wakacyjna kampania reklamowa sieci Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen. Celem realizowanej akcji jest wzmocnienie wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Najnowsza kampania przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
W tle spotu słyszymy cover utworu "Przygoda”, którego autorem jest zespół Wiślanie 69.
 
Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie wideo oraz display, a także reklama outdoorowa w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji Orlen. Kampania promowana będzie również w kanałach własnych Orlenu, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych.

Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom.
 

Katarzyna Woźniak 395 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.