Cisowianka Perlage sponsoruje OFF Festival Katowice

W planach są m.in. wspólne działania proekologiczne.

Cisowianka Perlage, marka należąca do Nałęczów Zdrój SA, została sponsorem głównym katowickiego OFF Festivalu, któremu szefuje Artur Rojek. Ich wspólne plany obejmują wsparcie sponsoringowe i działania proekologiczne. 
 
W ramach współpracy Cisowianki Perlage i OFF-festiwalowych gości witać będzie w tym roku nową bramą, która stanie się centrum recyklingu. Jej twórcami są Kasia i Wojtek Sokołowscy, rodzeństwo prowadzące firmę projektową Sokka, laureaci europejskich nagród w dziedzinie wzornictwa. Tworzyli zaawansowane technicznie projekty dla różnych branż przemysłu w Polsce i na świecie, m.in. robota do operacji serca, różnego rodzaju sprzęty AGD, samochody wyścigowe, narzędzia budowlane, wozy strażackie, ratraki śnieżne, kaski dla kierowców rajdowych Formuły 1, a nawet polski czołg.
 
OFF Festival jest laureatem międzynarodowej nagrody Green’n’Clean, otrzymał też nominację do tytułu "Najbardziej Ekologicznego Festiwalu w Europie".
 
14. edycja OFF Festivalu odbędzie się w katowickiej Dolinie Trzech Stawów w dniach 2-4 sierpnia.

Katarzyna Kacprzak 330 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.