BBC Brit promuje nowe odcinki "Top Gear" [wideo]

Premierowe odcinki będą emitowane do 9 sierpnia.

W ramówce BBC Brit pojawiły się premierowe odcinki nowej odsłony kultowego programu motoryzacyjnego "Top Gear". Kilka dni przed emisją pierwszego odcinka ruszyła kampania, którą w zakresie strategicznym,
mediowym i kreatywnym dla BBC Brit realizują spółki Group One (Change Serviceplan, Labcon i SalesTube.).

Kampania będzie trwała do ostatniego odcinka serii, czyli do 9 sierpnia. Obejmuje ona zarówno kampanię w TV z emisją 5-sekundowych spotów na kanałach tematycznych z grupy Polsat, jak i 30-sekundowy spot na Polsacie. Komunikacja dotyczy także serwisów oraz działań paid social na Facebooku i Instagramie. Dodatkowo prowadzona jest kampania w modelu programatycznym oraz angażujące działania, jak ankiety na Natemat.pl oraz kampania w sieci Justwifi.

Za kreację i adaptację materiałów globalnych do kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która przygotowała również formaty wideo na kanały online. W ramach działań realizowane są również działania influencermarketingowe, które dla BBC Brit zaplanowała i przeprowadziła agencja Labcon.

Maciej Florek 2065 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.