Linie lotnicze Delta adresują kampanię do nowojorczyków

Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy New York.

Kampania wykorzystująca filmiki wideo zoptymalizowane pod kątem oglądania na smartfonach będzie prowadzona w serwisach Facebook, Instagram, Twitter i YouTube. W serii "Small Stories" pojawiają się prawdziwi nowojorczycy mieszkający w nietypowych (i ograniczonych przestrzennie) miejscach, np. na  łódce. Filmiki kończą się hasłem "New York Isn't Always Comfortable. Flying Out of It Is", podkreślającym starania przewoźnika o podniesienie komfortu lotów z Nowego Jorku. Według analizy danych Bureau of Transportation dokonanej przez Upgraded Points, pasażerowie ze stanu Nowy Jork najczęściej podróżują właśnie liniami Delta.

Filmy użyte w kampanii można zobaczyć na stronie W + K New York.

Paweł Piasecki 257 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.