Startuje kampania #wybieram z myślą o młodych na rynku pracy [wideo]

Jej autorami są Coca-Cola i Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Kampania edukacyjna #wybieram, prowadzona przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką w partnerstwie z Coca-Colą, ma odpowiedzieć na wyzwania, jakie młodym stawia obecnie i stawiać będzie rynek pracy. 
Ponad 60% dzieci będzie w przyszłości pracować w zawodach, które jeszcze nie powstały – prognozuje Uniwersytet Oksfordzki. Dlatego pierwsze wybory zawodowe mają związek z sugestiami rodziców albo polegają na przypadku. Celem działań edukacyjnych jest pomoc młodym Polakom w podejmowaniu tych trudnych i odpowiedzialnych decyzji, w zgodzie ze sobą i własnymi zainteresowaniami.

Kampania #wybieram jest kierowana do osób w wieku 15-29 lat i jest częścią globalnej inicjatywy Coca-Cola #wciazzmieniamy. Spot kończy się wezwaniem "Wybieraj świadomie, kim chcesz być” i kieruje młodych na dedykowaną platformę YEP (yep.academy), prowadzoną przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką przy wsparciu Coca-Coli. YEP.Academy to kompleksowy program dla młodych osób, który oferuje testy predyspozycji zawodowych, kalkulatory płac, obszerną bazę ofert stażów i pracy oraz ciekawych wydarzeń z całej Polski, a także liczne artykuły i porady. 

Za koncepcję kreatywną, produkcję spotu oraz mediaplan odpowiada On The Wave Digital.

Młodzi, którzy chcieliby sprawdzić, jak w praktyce wygląda praca na danym stanowisku, mogą wziąć też udział w organizowanym przez Coca-Cola programie mentoringowym. Oferuje on możliwość skorzystania z wiedzy pracowników firmy, poznania ścieżki zawodowej w wybranym obszarze oraz zasięgnięcia porad od doświadczonych osób. Do tej pory odbyło się blisko 100 spotkań w ramach programu mentoringowego. Dla młodych dostępny jest także tzw. job shadowing. Umożliwia on towarzyszenie pracownikowi Coca-Cola w trakcie dnia pracy, dzięki czemu osoba szkoląca się może zobaczyć, jak wygląda praca na danym stanowisku. Wszystkie te świadczenia realizowane są w ramach programu YEP.

Katarzyna Woźniak 397 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.