Ruszył subkrypcyjny program Empik Premium

Daje klientom sieci dostęp do stałych zniżek. Monika Brodka jest twarzą kampanii reklamowej.

Grupa Empik wprowadza usługę subskrypcyjną Empik Premium. Uczestnicy programu będą korzystali m.in. ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży. W przypadku 12-miesięcznego okresu rozliczeniowego abonament kosztuje 6,67 zł miesięcznie.

– Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego, niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych – mówi Piotr Frankowski, szef Empik Premium.

Subskrybenci programu liczyć mogą m.in. na stałą 15-proc. zniżkę w salonach Empik na książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne, kolekcje Empiku oraz do 20 proc. specjalnej zniżki w Empik.com na setki tysięcy produktów oznaczonych etykietą Premium. Oprócz oferty dostępnej stacjonarnie, rabatowane mają być prawie wszystkie kategorie sklepu internetowego: zdrowie i uroda, zabawki, dom i ogród, elektronika. Dodatkowo klienci otrzymają do 3 proc. zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com, nawet do 600 zł rocznie. Klienci korzystający z usługi nie będą płacić za dostawę nie tylko do punktów odbioru, ale również kurierem.

Dostępne będą także dla nich przedsprzedaże i zniżki na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going, a także pakiet tysięcy audiobooków i e-booków za 0 zł w Empik Go i 20 proc. zniżki na seanse filmowe sieci Helios, 20 proc. zniżki na pełną ofertę Empik Foto oraz do 50 odbitek zdjęć w jakości premium za 1 gr na powitanie.

– Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku, czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje – tłumaczy Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.

Twarzą kampanii reklamowej, która potrwa do końca września, została piosenkarka Monika Brodka. Działania prowadzone są w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinach, w internecie, w tym w serwisach VoD oraz w ponad 260 salonach Empik w Polsce. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za kampanię digitalową – Performance Media, a za działania PR - OneMulti.

Współpraca: Paweł Piasecki

Komentarze

  • odpowiedz

    Bardzo mnie kusi :D szczególnie dla zniżek online i audiobooków. Ten program to może być strzał w dziesiątkę dla nich

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.