Samsung: popularność Galaxy Note10 przerosła nasze oczekiwania

Najdroższa wersja nowego smartfona koreańskiego producenta wyprzedała się w ciągu tygodnia.


Znakiem rozpoznawczym serii Note jest rysik S Pen.
Znakiem rozpoznawczym serii Note jest rysik S Pen.
Samsung Electronics Polska, polski oddział koreańskiego producenta elektroniki, chwali się, że popularność nowej serii smartfonów z serii Galaxy Note10 przerosła jego oczekiwania. Od 7 sierpnia br. firma prowadziła przedsprzedaż smartfonów nowej serii. Samsung twierdzi, że najdroższa wersja Galaxy Note10+ z 512 GB pamięci (cena: 5249 zł) wyprzedała się już w pierwszym tygodniu przedsprzedaży. Nie wiadomo, ile sztuk tego modelu Samsung przeznaczył do przedsprzedaży.  

- Tak dobre przyjęcie nowej serii Note w Polsce to dla nas powód do dumy i dowód na to, że produkty klasy premium cieszą się popularnością na rodzimym rynku. Zainteresowanie modelem Galaxy Note10+ przerosło nasze najśmielsze oczekiwania - komentuje Arkadiusz Wójcik, VP Mobile, Samsung Electronics Polska.

Maciej Burlikowski 1160 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.