Axa w kampanii nawiązuje do filmu "Rambo" [wideo]

Kampanię przygotowały Startsomething i Arena Media.

Firma ubezpieczeniowa Axa przygotowała nową kampanię reklamową w telewizji. Kreacja nawiązuje do filmu "Rambo" z Sylvestrem Stallone. Ubezpieczyciel postanowił się zmierzyć z niechęcią wielu konsumentów przed korzystaniem z tzw. kalkulatorów ofert ubezpieczeniowych, którzy obawiają się podawania danych kontaktowych w zamian za możliwość poznania ceny z obawy przed spamem, niechcianymi telefonami, natrętnymi sprzedawcami. Axa przekonuje, że w jej przypadku nie ma to miejsca. Po drugie, chodzi o obawę, że formularz jest trudny i czasochłonny – zawiera pytania, na które nie zawsze konsument zna odpowiedź (np. o wersję wyposażenia samochodu kupionego jako używany), jest pisany trudnym, „ubezpieczeniowym” językiem, z bardzo długą listą pytań.

- Naszym celem jest przełamanie głównych barier, a mierzymy się z najtrudniejszymi, bo emocjonalnymi. W rzeczywistości są one racjonalnie nieuzasadnione - zauważa Agnieszka Dąbrowska, dyrektor zarządzająca sprzedażą direct i doświadczeniem klienta w Axa.

Spot reklamowy będzie emitowany m.in. w: Polsacie, TVN i TVP oraz ich kanałach tematycznych. Emisja potrwa do jesieni. Axa planuje kolejne odsłony kampanii.

Pomysł na kreację powstał w dziale marketingu Axa. Do produkcji spotu firma wybrała dom kreatywny Startsomething. Za planowanie mediów odpowiada Arena Media.

Maciej Burlikowski 1159 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.