Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

W należącej do firmy BuzzFeed mobilnej aplikacji Tasty jest obecnie ok. 4 tysięcy filmików pokazujących, jak przygotować potrawy. Tasty jest największą internetową społecznością kulinarną: na Facebooku ma 97 mln fanów, a kanał na YouTube ma prawie 15,8 mln subskrybentów.

Po wprowadzeniu listy składników do koszyka użytkownicy mogą ją edytować, np. usuwając produkty, które mają w domu, a następnie zamówić zamówić dostawę zakupów do domu lub odbiór osobisty. Dostawa do domu dostępna jest obecnie w 1,1 tys. sklepów, natomiast odebrać zakupy można w ponad 2,5 tys. placówek. Aplikacja Tasty przekierowuje kupujących do aplikacji Walmart Grocery lub strony www.walmart.com/grocery, które dzięki funkcji geolokalizacji sprawdzają dostępność produktów w sklepach znajdujących się najbliżej użytkownika. Przy wdrożeniu nowej usługi Walmart i BuzzFeed współpracowały z firmą technologiczną Northfork.

Usługa Shoppable Recipes to najnowszy element współpracy firm BuzzFeed i Walmart. W marcu 2018 r. w sklepach tej sieci pojawiła się seria naczyń i akcesoriów kuchennych Tasty; jak dotąd sprzedano 4 mln sztuk tych produktów. W br. Walmart wprowadzi nowe produkty ze znakiem Tasty m.in. w działach Celebrations, Dry Grocery, Deli i Frozen Meats.

Paweł Piasecki 264 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.