Durex z kampanią "Gorące letnie noce" [wideo]

Ma to być pierwszy krok do zmiany postrzegania brandu.

Nowa kampania marki Durex "Gorące letnie noce" to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na komunikacji bardziej lifestyle'owej i edukacyjno-społecznej.

Trwająca do końca sierpnia kampania została oparta na piosence "Bez słów”, powstałej przy współpracy z zespołem The Dumplings, w składzie: Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz teledysku w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowanego przez Papaya Films. Durex chce zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz przypomnieć o zachowaniu bezpieczeństwa własnego i innych.

Za pomysł kampanii odpowiada Feeders Agency, a za postprodukcję spotu Badi Badi.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.