Etno Cafe i Organique we wspólnym projekcie

Właściciel sieci kawiarni i "browaru kawowego" oraz producent kosmetyków naturalnych wprowadzają na rynek kosmetyki na bazie odpadów kawowych.

Etno Cafe - właściciel sieci kawiarni, palarni kawy i "browaru kawowego" - oraz Organique - producent naturalnych kosmetyków - połączyli siły i zasoby we wspólnym projekcie. Firmy wprowadzają na rynek kosmetyki na bazie odpadów kawowych, na początek dwa produkty.
 
Do sprzedaży w kawiarniach i sklepie internetowym Etno Cafe trafił już pierwszy z nich - zestaw do samodzielnego przygotowania peelingu kawowego do ust i stóp oraz pasty peelingującej do skóry głowy. W skład zestawu wchodzi kawa Etno Cafe, glinka Ghassoul i olejek eteryczny.
 
Drugim będzie glicerynowe mydło z dodatkiem błony srebrzystej ziarna kawowego, która jest pozostałością po procesie palenia kawy. Trafi do sprzedaży jesienią. Firmy zapowiadają także kolejne kosmetyki. 
 
- To efekt naszych wieloletnich badań nad wykorzystaniem odpadów kawowych na szeroką skalę. Testujemy także wykorzystanie fusów do tworzenia suplementów diety czy brykietu opałowego - powiedział Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe. 
 
Etno Cafe to rozwijająca się marka, która wprowadziła na rynek Cold Brew Coffee - pierwszą polską kawę macerowaną na zimno dostępną w szerokiej dystrybucji. Organique jest polską firmą, od ponad 19 lat oferującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.  

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.