Skoda reklamuje Superb jako "nową definicję luksusu" [wideo]
Superb pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu - przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.
- Wiemy, że klienci obecnie inaczej definiują luksus. Jest on wyrazem wolności, komfortu i jakości oraz posiadania czasu na to, co naprawdę ważne. Jesteśmy przekonani, że nowa Skoda Superb doskonale oddaje to odczucie i pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu - przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.
W zakresie designu nowy Superb ma bardziej wyrazisty front i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Oprócz tego na klapie bagażnika pojazdu logo marki zostało zastąpione przez stylowy napis Skoda.
Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów - dom mediowy PHD Rocket.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane