Burger King wprowadza we Francji "demokratycznego burgera" [wideo]

Od 2 września do 6 października użytkownicy mobilnej aplikacji Burger Kinga wybierają co tydzień jedną kanapkę, która ma kosztować 2 euro.

Jak na razie w głosowaniu użytkowników aplikacji Burger King we Francji wygrywa kanapka Steakhouse. Głosy można oddawać ponadto na siedem innych propozycji: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese & Bacon oraz Bacon Lover.

Kampanię promującą akcję, obejmującą spoty telewizyjne, cyfrowe wideo i reklamy w prasie lokalnej, przygotowała agencja Buzzman. Przekonuje w niej Francuzów, że uczestniczą w "najbardziej demokratycznych wyborach burgera, jakie kiedykolwiek zorganizowano". Kampania ma na celu zwiększenie liczby ściągnięć aplikacji mobilnej oraz zwiększenie ruchu w lokalach - zakłada się, że konsumenci wybiorą się do nich, by sprawdzić, która kanapka wygrała w tygodniu przypadającym po głosowaniu.

Sieć Burger King powróciła do Francji po 15 latach nieobecności w 2013 r. Teraz ma w tym kraju prawie 300 lokali.

Niezależna agencja Buzzman, uznana niedawno przez firmę doradczą BVA Limelight za "najbardziej kreatywną agencję we Francji“ w 2019 r., ma wśród klientów - oprócz Burger Kinga (we Francji i Beligii), także m.in. firmy IKEA, Mondelez (Oreo, Milka, Tassimo i Belvita), EasyJet, L’Oréal (Puma, Garnier), Huawei, PayPal i BMW. W 2016 r. agencja stworzyła studio Productman zajmujące się tworzeniem innowacyjnych produktów i usług.

Paweł Piasecki 290 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.