Vectra zmienia politykę sprzedaży

Rusza kampania przygotowana przez Isobar Polska pod hasłem: "Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące".

Vectra, jeden z największych w kraju operatorów kablowych, zdecydowała się gruntownie zmienić politykę sprzedaży - od teraz klienci mogą dowolnie wybierać pojedyncze usługi lub komponować dowolne zestawy, bez konieczności wyboru spośród sztywnych pakietów. Ponadto wszystkie usługi i pakiety dostępne są w wariantach bez zobowiązania lub z zobowiązaniem 12- lub 24-miesięcznym (od tego uzależnione są ceny).

- Z równą starannością dbamy zarówno o nowych klientów, jak i obecnych. Nasi obecni klienci otrzymują takie same korzyści w nowej ofercie, a w niektórych przypadkach nawet większe - twierdzi Paweł Gruszecki, kierownik działu oferty i rozwoju produktu Vectry.

Operator przekonuje, że od teraz zrywa z nakłanianiem do akceptowania swojej aktualnej oferty. Wszystkie usługi klienci mogą teraz kupować osobno i pojedynczo i otrzymują atrakcyjne ceny bez potrzeby kupowania jakiejkolwiek paczki.

Aby rozreklamować tę ofertę, Vectra przygotowała kampanię w mediach pod hasłem: "Wszystko taniej 50% przez pierwsze 4 miesiące", która będzie prowadzona w radiu, na nośnikach reklam zewnętrznych - OOH (w wybranych miejscowościach), w internecie oraz poprzez materiały POS. Kreację reklam opracowała agencja kreatywna Isobar Polska. Media tradycyjne planuje i kupuje dom mediowy Starcom, a media online - agencja Cube Group.

Vectra to drugi po UPC Polska pod względem liczby abonentów operator sieci kablowej w kraju. Obsługuje ponad 1 mln klientów w 439 miastach.

Maciej Burlikowski 1159 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.