#Lepsiwgrze - RASP edukuje o e-sporcie [wideo]
Akcja ma uświadomić głównie rodzicom, o co chodzi w tym, czym fascynują się ich dzieci.
12 września Ringier Axel Springer ruszył z akcją #Lepsiwgrze, której celem ma być edukacja na temat zjawiska gamingu. Kampanię prowadzoną pod nadzorem merytorycznym serwisu Esportmania.pl kieruje głównie do rodziców dzieci, dla których gry są ważną częścią życia. Akcję podzielono na osiem bloków tematycznych: Rodzice, Zdrowie, Edukacja, Psychologia, Biznes, Praca, Sport oraz Technologie, w ramach których przygotowano szereg materiałów edukacyjnych. Działania realizowane w ramach akcji wspierają media należące do RASP.
Marcin Stus, szef redakcji Esportmania.pl, dodaje, że akcja ma pokazać jak bardzo e-sport jest istotny w życiu dzieci i z jakimi szansami oraz zagrożeniami dla nich się wiąże.
W ramach akcji #Lepsiwgrze 12 września wyemitowano specjalny odcinek programu "Misja Esport". Partnerem strategicznym akcji #Lepsiwgrze jest firma G2A.com.
Komentarze
Artykuły powiązane