#Lepsiwgrze - RASP edukuje o e-sporcie [wideo]

Akcja ma uświadomić głównie rodzicom, o co chodzi w tym, czym fascynują się ich dzieci.

12 września Ringier Axel Springer ruszył z  akcją #Lepsiwgrze, której celem ma być edukacja na temat zjawiska gamingu. Kampanię prowadzoną pod nadzorem merytorycznym serwisu Esportmania.pl kieruje głównie do rodziców dzieci, dla których gry są ważną częścią życia. Akcję podzielono na osiem bloków tematycznych: Rodzice, Zdrowie, Edukacja, Psychologia, Biznes, Praca, Sport oraz Technologie, w ramach których przygotowano szereg materiałów edukacyjnych. Działania realizowane w ramach akcji wspierają media należące do RASP.

– 12 września przypada Międzynarodowy Dzień Gier Wideo – uznaliśmy, że jest to najlepszy moment, żeby ruszyć z akcją #Lepsiwgrze. Pomysł zrodził się z zauważonych przez nas potrzeb użytkowników, którzy temat e-sportu znali cząstkowo, na przykład od swoich dzieci - mówi Paweł Kowalczyk, head of esports w Ringier Axel Springer Polska.

Marcin Stus, szef redakcji Esportmania.pl, dodaje, że akcja ma pokazać jak bardzo e-sport jest istotny w życiu dzieci i z jakimi szansami oraz zagrożeniami dla nich się wiąże.

W ramach akcji #Lepsiwgrze 12 września  wyemitowano  specjalny odcinek programu "Misja Esport". Partnerem strategicznym akcji #Lepsiwgrze jest firma G2A.com.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.