Żabka rezygnuje z szyldu Freshmarket

Sieć kończy remodeling swoich sklepów i zapowiada, że do końca br. liczyć będzie 6 tys. placówek.

Trzy lata temu Żabka ogłosiła koncepcję nowego formatu sklepów "realizującego wizję nowoczesnego convenience", co oznaczało zmiany identyfikacji wizualnej, wyposażenia, asortymentu, usług dodatkowych i systemu franczyzowego. Od tego momentu przebudowuje istniejące punkty sieci do nowoczesnych standardów. Dziś pod nowym logo działa już 4694 spośród 5817 placówek, a Żabka Polska zapowiada, że także wszystkie sklepy funkcjonujące do tej pory pod marką Freshmarket zostaną przekształcone do nowego formatu Żabki. W tym roku sieć chce również przekroczyć liczbę 6 tys. placówek.

- Z satysfakcją mogę powiedzieć, że zdecydowana większość sklepów funkcjonuje już w nowym formacie, a w drugiej połowie 2020 roku wszystkie sklepy będą funkcjonować z uśmiechniętym logo - mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.