Spotify wykorzystuje w kampanii nostalgię za latami 80. i 90.

Kampania "Listen Like You Used To", oparta wyłącznie na zabawach słownych, kierowana jest do słuchaczy urodzonych w latach 1979-1999.

Autorem kreacji jest londyńska agencja Who Wot Why. Sprytnie wykorzystując m.in. nazwy zespołów (Spice Girls, Smashing Pumpkins), tytuły płyt ("London Calling"), utworów ("Red Red Wine" grupy UB 40), filmów ("24 Hour Party People", którego tytuł nawiązuje z kolei do utworu Happy Mondays) reklamy mają przypominać przechodniom, że choć ich życie może się zmieniać, klasyczne piosenki nadal warte są słuchania.

Kampania OOH (billboardy w całej Wielkiej Brytanii, plakaty na przystankach i reklamy na londyńskich autobusach) wystartowała w tym tygodniu. Będzie prowadzona także w kanałach digital i social.

 

Paweł Piasecki 276 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.