Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo]

Henkel wspiera ideę #RethinkFashion.

Marka Perwoll z portfolio Henkla wystartowała z działaniami komunikacyjnymi w ramach idei #RethinkFashion. Obejmuje ona promocję slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji. Ambasadorką akcji jest Maja Sablewska, która współpracuje z marką od 6 lat. Oprócz tradycyjnej reklamy telewizyjnej prowadzone są działania digitalowe.

Henkel zdecydował się na taki ruch komunikacyjny w związku z opublikowanymi badaniami, które mówią, że co roku na świecie sprzedaje się 80 mld sztuk nowych ubrań. Najczęściej wiszą one w szafach nabywców zdecydowanie za krótko. Brytyjskie badania pokazują, że w Stanach Zjednoczonych i Europie Zachodniej ubrania wyrzucane są średnio po 35 dniach od chwili ich zakupu. Odpowiedzią na ten problem może być idea slow fashion, która stopniowo zyskuje na popularności.

Na potrzeby kampanii powstał cykl vlogów w serwisie YouTube, w których Maja Sablewska, ambasadorka marki, zdradza swoją filozofię mody oraz prezentuje stylizacje oparte o dobrze dobrane elementy garderoby. Media na potrzeby kampanii kupuje Wavemaker. Za kreację odpowiada TBWA, zaś za działania promocyjne (współpraca/vlogi z Mają Sablewską) agencja 4matic.

Katarzyna Woźniak 417 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.