"Szef i reszta" powracają w kampanii Pracuj.pl [wideo]

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.

Pracuj.pl wraca z działaniami reklamowymi w ramach platformy "Szef i reszta", kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. W nowej odsłonie serwis przygotował m.in. dwa spoty telewizyjne, promujące aplikację mobilną Pracuj.pl.
 
Działania reklamowe obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz kanały online (serwisy VoD, social media, portale). Główna odsłona kampanii potrwa do połowy listopada. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F), produkcję spotów przygotował dom Prime Time. Zakup mediów telewizyjnych planowany jest przez dom mediowy K2 Precise, działania online prowadzone są przez dział wewnętrzny Pracuj.pl.

Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych, profilach społecznościowych marki oraz w mediach ogólnopolskich.

Maciej Florek 2081 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.