Rusza kampania profrekwencyjna "Gazety Wyborczej" [wideo]

Jej hasło brzmi "Dość. Nadszedł czas wyborów".

Rozpoczęła się nowa kampania "Gazety Wyborczej". W internetowych spotach reklamowych zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych i zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych hasłem "Dość. Nadszedł czas wyborów".

Kreacje i plan kampanii przygotowały działy marketingu i strategii online "Gazety Wyborczej". Autorką rysunków do animacji jest Joanna Rusinek.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.