7 banków w kampanii Blika [wideo]

W internetowym spocie występują wspólnie bohaterowie reklam banków - uczestników tego wyjątkowego projektu.

Blik to system płatności mobilnych stworzony i rozwijany przez firmę Polski Standard Płatności (PSP), którą założyło sześć krajowych banków: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank i PKO BP. Do systemu dołączały kolejne: Getin Bank, Pekao SA, BNP Paribas, Credit Agricole oraz banki ze Spółdzielczej Grupy Bankowej SGB. PSP prowadzi działania reklamowe, by poszerzyć znajomość i używalność Blika.

Teraz siedem z tych banków (szóstka założycieli oraz Credit Agricole), które umożliwiają swoim klientom korzystanie z przelewów na telefon w ramach systemu Blik, zdecydowała się na nietypowy projekt marketingowy - w najnowszej kampanii Blika występują bohaterowie reklam tych właśnie banków.

- To dla nas przełomowy moment. Jeszcze nigdy nie realizowaliśmy kampanii wspólnie ze wszystkimi bankami, które udostępniają przelew na telefon. Zależy nam na pokazaniu, jak wygodne i uniwersalne jest korzystanie z Blika - mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR PSP.

Kampania będzie prowadzona w internecie. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się agencja Media Ready - obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp. z o.o. oddział Spark Foundry.

Maciej Burlikowski 1190 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.