Play powraca z reklamą "5G Ready" pomimo kontrowersji [wideo]

Inni operatorzy uważają, że jest to wprowadzanie konsumentów w błąd, gdyż w Polsce nie ma jeszcze żadnej sieci 5G.

P4, operator sieci komórkowej Play, powraca z kampanią reklamową w mediach, w której swoją sieć określa mianem "5G Ready". Inni operatorzy protestują, twierdząc, że w Polsce nie ma jeszcze żadnej sieci 5G, przetarg na częstotliwości radiowe do jej budowy Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) planuje dopiero w przyszłym roku, a więc jest to wprowadzanie konsumentów w błąd. T-Mobile Polska pozwał nawet w tej sprawie Playa do sądu. Play tłumaczy, że to "sieć LTE gotowa na technologię 5G".

Nowa kampania informuje o postępach w budowie sieci Playa. W stosunku do pierwszej edycji z początku marca br. operator chwali się, że ponad dwukrotnie zwiększyła się liczba stacji "5G Ready", a w ich zasięgu jest już 18% populacji. Kampania obejmuje: telewizję, radio, OOH, prasę i digital. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Maciej Burlikowski 1190 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.