Adidas wprowadza biustonosz sportowy dla kobiet po mastektomii

Marka realizuje działania w związku z miesiącem świadomości wiedzy o raku piersi.

Adidas promuje pierwszy w swojej kolekcji biustonosz zaprojektowany z myślą o aktywnych kobietach po mastektomii. Bohaterką kampanii została bokserka Michele Aboro, która wygrała walkę z rakiem piersi.

Sportowa bielizna zostaje wprowadzona na rynek w październiku, który jest miesiącem świadomości raka piersi. Bielizna została zaprojektowana we współpracy ze Stellą McCartney, której matka również walczyła z tą chorobą. Stanik w ofercie Adidasa jest zapinany z przodu, a specjalne zapięcie jest dostosowane do ograniczeń ruchowych kobiet po operacji. Wewnętrzne wkładki można wyjmować w zależności od potrzeb kobiet i ich wygody. Na regulowanych ramiączkach stanik ma specjalne nieuciskające szwy.

Biustonosz został wyprodukowany we współpracy z konsultantką biustonoszy Monicą Harrington, która ma 30-letnie doświadczenie w branży i ściśle współpracuje z pacjentkami z rakiem piersi.

(Marketing Week)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.