Ponad 180 projektów konkuruje w 13. edycji edycji IAB MIXX Awards

Nominacje w szesnastu kategoriach zostaną ogłoszone do 12 listopada. Gala wręczenia nagród 27 listopada.

Ponad 180 projektów zostało zakwalifikowanych do udziału w trzynastej edycji IAB MIXX Awards - konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Kierowany jest on zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. W połowie października rozpoczyna się etap obrad jury, które na drodze głosowania i obrad wyłoni nominowanych. Poznamy ich do 12 listopada 2019 roku. Gala rozdania nagród odbędzie się 27 listopada w Warszawie. Nagrody zostaną wręczone w szesnastu kategoriach, a ponadto za dokonania – Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku. Przyznana zostanie także nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

– Tak duża liczba zgłoszonych kampanii ogromnie nas cieszy. Odzwierciedla także historyczny moment, w którym wydatki reklamodawców na internet w Polsce przekroczyły wydatki na telewizję (badanie IAB/PwC AdEx 1 kw. 2019). Wraz z dynamicznym rozwojem naszej branży rośnie też odpowiedzialność za jakość działań na rynku reklamy internetowej. Zwycięskie projekty, które wyłaniamy w IAB MIXX Awards przyczyniają się do jej podnoszenia poprzez wskazywanie najlepszych praktyk i kierunków rozwoju - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

- Dobrym obrazem sytuacji rynkowej jest popularność konkretnych kategorii IAB MIXX Awards. Pod tym względem swój bardzo udany debiut zaliczyła nowo wprowadzona w tym roku kategoria Content Marketing. To w niej otrzymaliśmy najwięcej zgłoszeń. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też kategorie Best Use of Social Media oraz Innovation & Smart Solution – dodaje Robert Wielgo, członek zarządu IAB Polska.

W skład jury oceniające zgłoszenia konkursowe wchodzi kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych. Eksperci będą rozpatrywać projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor - firma PwC.

- W IAB MIXX Awards szukamy kampanii unikatowych. Muszą nie tylko najefektywniej zachęcać do interakcji z marką czy prezentować najskuteczniejsze rozwiązania, ale przede inspirować i wskazywać kierunki rozwoju branży. Takie wybitne kampanie mają szansę na złotą statuetkę. Wzorem lat ubiegłych nie zamierzamy stosować taryfy ulgowej, więc już sama nominacja w konkursie to ogromne wyróżnienie dla twórców projektu – komentuje Anna Iller, Branded Content Manager, Allegro, przewodnicząca jury IAB MIXX Awards 2019.

Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji przedstawione zostaną na początku listopada.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.