"Dzień na U" - kampania Rak'n'Roll i Avonu [wideo]

Akcję promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika.

15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowały z kampanią "Dzień na U", która ma zachęcać kobiety do regularnych badań. Medialnie akcję wspierają Onet, TVN Style i Discovery Life. 

Akcję promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika. Spot można obejrzeć na stronie www.dziennau.pl, w mediach społecznościowych oraz serwisach Onet, Medonet i Ofeminin, będących partnerami akcji, jak również na antenie kanałów TVN Style oraz Discovery Life, które są partnerami medialnymi.  

Kampanię rozpoczęły działania teaserowe w social mediach. Znane aktorki (w tym ambasadorki Avonu) i influencerki na jeden dzień zniknęły ze swoich profili w social mediach, pokazując, że nic nie jest tak ważne jak własne zdrowie. Także popularne dziennikarki TVN Style i Discovery Life zachęcały do wzięcia udziału w "Dniu na U" i zadbania o swoje piersi.

Dodatkowo we współpracy z More Than Real powstał U-filtr, za pomocą którego kobiety mogą zmienić zdjęcie profilowe na Facebooku i Instagramie i pokazać, że zaplanowały właśnie swoje badanie USG. W ramach niestandardowych działań wspierających akcję 15 października program "Dzień Dobry TVN" rozpoczął się bez prowadzącej Gosi Ohme. 

W ramach kampanii "Dzień na U" Avon dofinansował 10 tys. badań USG piersi. Można z nich skorzystać w gabinetach USG z różową wstążką, zlokalizowanych w całej Polsce (adresy na stronie dziennau.pl).  

Kampanię wspiera LifeTube, a partnerami medialnymi akcji są TVN Style oraz Discovery Life. Kampanię w internecie wspierają portale Mediafam i Sataku. Spot zobaczyć można do końca października również w kinach sieci Cinema City w całej Polsce.

Za strategię oraz koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Za produkcję video contentu odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Orka, a udźwiękowieniem Studio Cafe Ole. Za komunikację PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje PHD Rocket. 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.