Startuje 7. edycja konkursu Papaya Young Directors

Ogłoszenie konkursowych tematów oraz sponsorów nastąpi 16 grudnia.

W 7. edycji konkursu uczestnicy będą mogli stworzyć filmy w trzech kategoriach – Branded Stories (kategoria filmów reklamowych), Music Stories (kategoria teledyskowa) i Instagram Stories (filmy w pionowym formacie).  

Hasłem przewodnim startującej 16 grudnia odsłony konkursu Papaya Young Directors jest #upsidedownstories. Organizatorzy szukają niekonwencjonalnie opowiedzianych historii przedstawionych w różnorodnych formatach.
 
Partnerzy główni otrzymają w kategorii Branded Stories dwa filmy reklamowe wymyślone i wyreżyserowane przez młodych twórców na zadany przez markę brief. Zespoły i artyści w kategorii Music Stories będą zabiegać o pomysły uczestników konkursu. Najlepsze z nich otrzymają budżet na realizację. Wszystkie tematy konkursowe łączy kategoria Instagram Stories, w której uczestnik będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie wertykalnym.
 
Oprócz zrealizowanych filmów partnerzy główni konkursu mają szansę na zaprezentowanie swojego brandu podczas działań edukacyjnych konkursu, 12-miesięczną komunikację w kanałach Papaya Young Directors, mediach branżowych i lifestyle'owych (m.in. Filmweb.pl, "Vogue", Noizz, Newonce oraz "Papaya.Rocks"). 
 
 

Katarzyna Kacprzak 346 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.